fredag 29. mars 2013

Sprek 7åring!

Tok med midterste lillesøster på 7 toppstur idag. Hun klarte å henge med på alle 7 toppene, selv om det bare var krav om 4 for de minste! Jeg er stolt storesøster!

Fikk prøvd "runkeeper" på mobilen for første gang og ifølge den, har vi gått 9,24 miles, forbrent ca 1254kcal og brukt 4t og 58 min. Ikke værst for en fredag å være! Jeg nærmer meg forøvrig 90 år for øyeblikket og håper kroppen stabiliserer seg litt i løpet av natten. (haha!) Litt stiv og støl blir jeg nok!



 
Utrolig flott tur! Anbefales!
 
Ellers så ble påskeeggene funnet idag! De ble gjemt i hønsehuset (selvsagt!?)
 
 
Ser du dem i halmen?

 
Snømannen lå i en rue utenfor i dag tidlig! Vi som skrapte sammen all den snøen vi kunne finne i går! Lilletrille forstod liksom ikke helt hva har lå der etter.. *ler
Men pen var han! (i går)
 
 
Vi avrundet dagen med grilling på baksiden av øya, sammen med tante, onkel, søskenbarn og et vennepar med barn, så det ble bål og pølser i alle retninger. Veldig koselig, selv om kroppen på mange måter har gjort sitt i dag! Her er kveldens solnedgang, fotografert av Eline Vorren!
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et smil eller to <3