tirsdag 5. mars 2013

Tolmodighet








Jeg fant en oppskrift der første setningen lød : "enklere kan det vel ikke gjøres".
HURRA! Noe for meg! Syns personlig at denne genseren var ganske artig å strikke, den hadde veldig fin passform (når den kom på kroppen) og veldig varm og god! Dette var en prøvegenser (som egentlig skulle være brun.. ) Jeg har herved bevist for meg selv at jeg kan strikke etter en oppskrift! (les:strikke rete masker frem og tilbake)

Hurra!
 
 
 
Resultat :o)
Veldig fleksibel, nesten så jeg selv får den på meg !
 
 
Så har jeg da begynt på en fantasijakke, hvis det er det det blir, foreløbig ser den veldig fin ut :) Fantasi er MYE enklere enn oppskrifter (!!)
Resultatet kommer etterhvert, hvis tolmodigheten holder til jeg blir ferdig :)
 
 
Dagens Barnehageluch
 
 
Så en huskelapp til meg selv

 
 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et smil eller to <3