tirsdag 2. juli 2013

Ferie?

Ferie er et relativt begrep.

Ifht flytting, har det meste kommet i hus heldigvis. Føler fortsatt at vi bor i kasser, men sånn vil det sikkert fortsette å føles helt til jeg flytter inn i et palass med fjorten soverom, tolv stuer og sytten lange ganger til å fylle i alt fra interiør, pynt og bilder. Det er ikke enkelt å skvise hele livet inni en liten leilighet.

Sett bort fra de praktiske og irriterende tingene som er i de flestes liv innimellom, har vi det helt supert! Livet er snudd på hodet, og jeg kan ikke få sagt hvor glad jeg er!

Nå er det på tide å få struktur i feriehverdagen når det kommer til kosthold, evt trening/bevegelse/mosjon (!!) Det har vært mangel på struktur i det hele tatt i ukesvis, og når sant må sies, brenner jeg for struktur. Jeg er ikke A4, men kanskje A5.

Til opplysning, stod jeg på eksamen- HURRA! og skolepapirene er sendt inn.

Gleder meg til å kunne dele min inspirasjon med dere igjen, etter hvert. Internettet mitt er ekstremt dårlig, så jeg er heldig om jeg får postet innlegget (!) Tar gjerne imot tips og triks, inspirasjon og kreative forslag ifht å komme i gang med litt trening om dagene. Er fortsatt på kikk etter trenings- og tøyepartner en gang i blant.



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et smil eller to <3