tirsdag 4. mars 2014

Stress?

Å, neeeeida! Sånt driver ikke jeg med (!)

Har endelig funnet tilbake til bloggen, der jeg håper å få oppdatere litt jevnligere enn annet hvert skudd-år! Jeg og lillepernille har til opplysning funnet oss til rette i eget hus, bort fra den trangeste hverdagen vi har hatt på en stund. Det er deilig å kunne slå ut med armene i blant!
Det er mye som har skjedd siste mnd, men jeg tror jeg først må begynne litt her og nå.

Har fått meg en ny hobby- nemlig søm! Jeg har alltid hatt lyst å lære meg å sy klær, og nå er jeg i gang! Wish me Luck! *glis
Må selvsagt poste innlegg i ny og ne for å se fremgang, og skryte litt!

Ellers står jeg på randen til å ta meg selv i nakken ang trening og tøying. Det har vært noe slapt! Har nesten ikke tørt å tøye etter den strekken jeg fikk, jeg kjenner fortsatt i den! (iik)
Våren, som har sneket i køa før vinteren, er inspirerende nok svært motiverende på mye rart! Må nok trene litt også kjenner jeg! Da er det atter en gang å starte på scratch, vil du være med, så heng deg på!

I tillegg har jeg fundert litt på den brokkolieffekten, det virker spennende nok for meg å prøve! Noen som vil dele erfaring?

Jeg jobber så mye jeg kan for tiden og stortrives med det! Jeg er ikke akkurat det mest sosiale vesen jeg kjenner om dagen, så det er en fryd å være på jobb!!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et smil eller to <3