mandag 7. januar 2013

Godt Nytt År! 2013!

Det gamle året er omme og det nye er allerede i full fremmars!
Nå er det tid for nyttårsforsetter som skal holdes, ny treningsplan eller nye dietter.
Jeg for min del har ikke noe spesielt nyttårsforsett, da jeg setter meg små, overkommelige mål langs stien jeg rusler på.
Kjenner at jeg må ha en viss aning om at jeg klarer å utføre det jeg setter meg fore !

I august 2012 inngikk jeg er "konkurranse" med to av søstrene mine. Ingen "om-og-gjøre-å-komme-først-i-mål"-konkurranse, men en "jobbe-felles-mot-målet-konkurranse" ! Vi har hatt mye artig hittil, og ikke minst fremgang!
Konkurransen innebærer å komme i spagaten før sommeren ! Oppdateringer vil komme etterhvert, om hva jeg driver med ifht tøying og fleksibilitet.

Ellers, siden dette på en måte blir et slags innledningsinnlegg, er jeg svært så inspirert av raw food og prøver meg frem så best jeg kan, men det utstyret jeg har. Også mat generellt, jeg rett og slett brenner for tema! Jeg prøver på en måte å finne meg selv oppi alt dette, det gjør det ekstra spennende! Siste skrik er baking med surdeig, noe jeg ikke har noe forhold til fra før. Iiik!
Næring VS kropp er vel muligens min lidenskap!

Min lille datter på 17mnd er min hovudprioritet, da jeg er alenemamma og student opp i det hele, jeg kommer sikkert til å skrive om henne, men ikke publisere bilder, da jeg ikke finner det naturlig eller nødvendig å skulle blottlegge henne for hele verden.

Skal prøve å poste bilder med oppskrifter. Er ikke hver dag jeg har tid til overs, men periodevis innimellom, så kommer det nok litt snacks fra min kant!
Første prioritet nå, er å komme i gang ( juleferie, jentungen som har fått 4 jeksler, lange dager, lengre netter, kos, mos etc etc) med studiene igjen.
Det er matematikk som står på kalenderen, eksamen i mai, søke videre på sykepleie til høsten (wish me luck!) Blir en hektisk tid fremover!



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et smil eller to <3