fredag 18. januar 2013

Sukker

Det neste på min plan er å kutte sukker, så godt det lar seg gjøre. DET blir en utfordring!
Det innebærer også kjemiske, unaturlige søtningsstoffer som jo er like så galt.
Noen som vil henge seg på? Jeg skal forske litt mer på sukkerfrie oppskrifter og tar gjerne i mot tips og triks !
Jeg bruker en del alternativ søtning, er det interresse for det, skal jeg poste litt om det etterhvert.

Sjekk ut denne!
Jeg utfordrer meg og jeg utfordrer deg!
Først og fremst hverdager, så innkluderer vi helgene.
Til slutt gjenstår det da (for meg i alle fall) også sosiale sammenhenger, noe som blir en enorm utfordring.

Hva mener du? Huk gjerne av i avstemningen til høyre!

TIL ETTERTANKE
 

2 kommentarer:

  1. Ka me "lavkarbo-sukkere, som ikkje e sukker, huskakje ka d heite- sukrin kanskje?" :D

    SvarSlett
  2. sukrin ja :) Ja det er et av søtningserstatningene! :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et smil eller to <3