torsdag 17. januar 2013

Rutine

Jentungen tilbake i barnehagen (og var superfornøyd med det..) og studenten godt plantet i en udugelig såkallet lenestol, som ikke passer noen former for levende mennesker.
Syns det er kaldt i dag, så etter en herlig frokostsmoothie, en heit dusj og haugevis med klær, tok jeg og fyrte i peisen, flyttet stuebordet og "lenestolen" innenfor varmeradiusen, så her sitter jeg KLAR TIL DYST (!) -nesten varm og god!



Kontaktet også studentsamskipnaden for å forhøre meg om når jeg får svar på søknadene mine om studentleilighet og barnehageplass! Det tar visst sin tid og det er mulig jeg må vente helt til juni/juli før jeg får svar! Det er jo nesten krise.. Det vil si at jeg må ha en plan B! Det må jeg jo uansett ha, så den er under planlegging.

I løpet av dagen skal jeg ha meg en liten treningsøkt, enten en snartur opp på toppen her, med tilhørende joggerunde, eller evt en tur på tredemølla!! Jeg kjenner på meg at det muligens blir tredemølla, for det er så lenge siden sist! Dessuten står det et fint gymapparat like ved, hvor jeg kan ta noen øvelser før jeg begynner å tøye.
Skal nok få kommet i gang med treningen, få litt bedre struktur i hverdagen, studert mer iherdig og sånn! Sklei bare litt ut nå når lille har vært hjemme og krevd all min oppmerksomhet 24/7.
Litt rydding og vasking står egentlig høgt på lista.

Er fortsatt på jakt etter trenings- og tøyepartner, forresten. Og ikke kom her å tro at jeg er sprek! Skal bli, skal bli :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et smil eller to <3