torsdag 24. januar 2013

Isdans

I går ble det utedag på hele familien! Det vil si oss to, mine tre søstre og begge foreldra.
Været var upåklagelig!
Vi pakket på oss fra topp til tå, lag på lag med ull, støvler, hjelm, halser, strikkagenser osv osv. Lunch pakket vi og bæretøy! Fjellet, her kommer vi!

Med lilletrille på ryggen og sekken i hånden klarte jeg omsider å karre meg opp til vannet (haha). Ganske så tungt å bære folk oppover!

Søstrene hadde med skøyter, så her fikk jeg prøvd meg igjen, denne gangen på hockeyskøyter, som er noe helt annet enn disse danseskøytene.
Etterhvert meldte prinsessesøvnen sitt behov, så jeg knyttet henne på ryggen igjen og vandrett oss helt til topps for å skrive navnet vårt i boken. Svett ble jeg, atter en gang, med en snorkende engel på ryggen.

Utover dagen dukket det opp flere som ville gå på skøyter og spise pølser. Veldig koselig, midt på en onsdag! <3


Jeg rett og slett elsker hjemstedet mitt!










PS!
Følg meg gjerne på instagram; IISPIIRATIION

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et smil eller to <3