mandag 28. januar 2013

Nori roll og rosa drill

Denne helgen har vi holdt oss selv med selskap, og kost oss skikkelig. Bare rotet! Rotet ut alle leker, latt være å ta oppvasken, støvsuge og alt det andre som har med husarbeid å gjøre.
Søndagen fikk jeg studert litt sammen med pappa, heldigvis. Vi har planlagt det i ukesvis, men det har aldri passet seg sånn.
Bokbåten dukket opp, der vi deltok alle 7! Det ble en suksess, spennende for de små (lille og tantene) og koselig for oss litt mindre små.
Etter artig underholdning og poser med lånte bøker, dro vi og kjøpte oss nylagede fiskekaker, de var så gode at vi ikke klarte å vente til vi kom hjem. Så da ble det TAKE AWAY i bilen. Ikke værst, med take away på en søndags ettermiddag, her ute i havgapet, der vi nesten ikke kan å stave det engang.

Det dukket opp noen gaver som ble glemt på julaften, deriblant to(!!) til meg! Søstrene hadde pakket inn den tøffeste rosa drillen jeg har sett, med tilhørende verktøyskrin i miniatyr. Gjett om jeg ble glad!


SUPERWOMAN


 Har alltid ønsket meg egen drill, for jeg har et såre strev med å frakte rundt på pappa sin hver gang jeg skal fikse et eller annet.









Idag fikk jeg veldig lyst på nori sheets, så da var det å finne på noe lurt å putte inni.. Det ble kjempegodt og anbefales! Her kan du bruke akkurat det som du har mest lyst på!




2-3 never spinat
1 neve alfaalfaspirer
en klype gojibær
noen biter feta (jeg brukte denne naturelle i papirpakning)
en liten neve gresskarkjerner
2-3 soltørkede tomathalver
en litt stor bit agurk
1 fiken
en halvstor dasj (etter smak) med sitronsaft, olivenolje og tamari soyasaus

finkutt og massèr alt sammen til det er en flott, sexy smørje!
rull inni nori sheets
NYT <3

Idag fikk jeg levert inn enda en obligatorisk innlevering og håper virkelig at jeg får den godkjent! Da gjenstår det bare EN innlevering, pluss prøveeksamen, før selve eksamen! (hjelp!)

Dagens barnehagelunch
Fiskekaker
ris
tomat og fiken
grovbrød med brunost og hvitost




Nytt på kalenderen; Har meldt meg opp til eksamen (!)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et smil eller to <3