tirsdag 5. februar 2013

Camping på gjesterommet

Det er vel på tide å begynne å glede seg offentlig... (haha!)
Vi får kos besøk i helgen og jeg gleder meg kjempe! Lille har vel ikke helt snøring på hva jeg snakker om ennå, men hun syns det var alle tiders med camping på gjesterommet i natt! Tenkte vi måtte øve litt før helgen!

Har levert hele haugen med søstre, i tillegg til lille i bhg, laget en diger smoothie som forsvant i 3 sultne mager (før jeg fikk tatt bilde) og fyrt i ovnen, så nå er det snart studietid i hjemmet!
Foreløbig er det opplett, lysten drar i meg. Godt mulig jeg må ha meg en liten runde!


Utsikten fra stua er upåklagelig <3
 
 


Dette tok jeg utenfor barnehagen,
5 minutt før.. Det lysner kjapt!
 
 
 
Dagens barnehagelunch

 
 
Ananas, appelsin og beepollen
hjemmelaget knekkebrød og valnøtter
ris med misosuppe fra gårsdagens kvelds(med nori-fjes)
dadler på siden
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et smil eller to <3