mandag 4. februar 2013

KJÆRLIGHET

Jeg blir så glad når jeg ser andre som tenker i samme retning som meg selv! En venn av meg sendte meg denne fantastiske linken. Kjente jeg ble en smule gørrsjalu på at jeg rett og slett ikke bor nærme nok! Tenk at mennesker gjør dette, det er jo FANTASTISK!


Han fantaserte; "tenk så fantastisk... tusle rundt der, også WHOMP der snublet jeg i middagen,... fantastisk å gå rundt og høste rett fra det jorda kan tilby..."
Å høre disse tankene varmer hjertet mitt!

Kanskje er dette noe for flere i vårt langstrakte land? Det er i alle fall absolutt aktuellt for mitt vedkommede! Hva er vel mer himmelsk enn å kunne fråtse i økologisk frukt og grønnsaker? Det er faktisk verdt hver en svetteperle!

KJÆRLIGHET

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et smil eller to <3