onsdag 6. februar 2013

Tøying

Det er to basic-øvelser jeg har gjort mest, det er disse to.


Hold i minimum 30 sek pr øvelse. Husk begge sider.
Jeg skal oppdatere dette innlegget når strekken min begynner å gi seg. Den dunker, svir og verker hele tiden, så jeg må nok ta det litt rolig de neste dagene.
Legger ved noen bilder jeg allerede har tatt. Det gjelder å være kreativ når man tøyer alene, enklere med partner! Skal prøve å ta bilder neste gang jeg tøyer. (hvis jeg får det til... selvutløser er ikke alltid like enkelt..)

Bildet nedenfor ble valgt ut av xlife på facebook, det var litt stas !




 
Nå er det ryggen sin tur, den er stiv som en stokk, og jeg trenger å strekke den mykere.

 

2 kommentarer:

  1. takk for gode tips :D
    jeg er super gira.
    hihi og faktisk ikke særlig støl og vondt fra i går, så dette må jo gå bra etter hvert!

    SvarSlett
  2. så artig!!!! gleder meg å se fremgang <3 og gleder meg til tøye-helg :)
    kommer bedre innlegg etterhvert :p

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et smil eller to <3