mandag 11. februar 2013

Hibbel

Vi har hatt en aldeles nydelig helg, sammen med sårt savnet slekt! De bestemte seg for å ta turen fra Lillehammer og pakket seg selv med ungene i bilen og slang seg avgårde!
Lille blomsten min startet helgen med feber, stakar, så rydde- og vaskedagen min gikk til langt viktigere ting (!) Kom gjorde de heldigvis likevel!
Vi har gått turer, klappet hester, prøvd hverandres bæretøy (<3), trillet, lekt i snøen, laget mat, SPIST mat, sett barneTV, laget hibbel sammen med ungene, pratet, spist nøtter og sjokolade, vært på sightseeing, fisket uten å få fisk, lekt mye, ranglet(!) snakket baby og helgen har gått alt altfor fort! Jeg har virkelig kost meg ! Kjenner jeg savnet dem omtrent før de dro!

Ble skikkelig stille her!

Takk for besøket! Elsker dere!


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et smil eller to <3