tirsdag 5. februar 2013

Esel

Været gjør meg utrolig glad i dag! Tok meg en liten tur ut, jogget meg bort til voksehaugen, gikk på toppen og skrev meg i boka, deretter jogget jeg rundt voksa, litt i rykk og napp- det var så GLATT!!

Fikk stå i solskinnet å tøye, det var ubeskrivelig deilig!
Noe som er mindre deilig, er at jeg tenkte å prøve å gå i spagaten ganske lenge etter jeg var ferdig å tøye.. Sta som det eselet jeg er, ned i spagat. Men nå har jeg pådratt meg en strekk som ikke ligner grisen i venstre sittemuskel. AU! Ikke anbefalt.

Så spagatbildet ble litt halvhjertet

meg og papirbitene <3
 
Bedre lykke neste gang !
Men FOR et nydelig vær! Ut og smil til sola- alle trenger litt ekstra d-vitamin nå i vinterhalvåret!
 
Jeg ønsker meg noen å tøye med. Kunne du ha tenkt deg å bli tøyepartneren min?
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et smil eller to <3