fredag 1. februar 2013

Hemmmelig

 
 
Skal jeg fortelle deg en hemmelighet? Vi tar TRAN! Hver dag!
Sist jeg skulle kjøpe ny flaske kom jeg over Lofot tran som var (mye!) billigere enn Møllers, så da ble det selvsagt den! Ellers velger jeg Biovit fremfor Sanasol, for jeg har en tendens til å prøvesmake litt ofte på Sanasol.. Dessuten syns lille at det er mye mer moro å ta tran hvis hun vet hun får biovit etterpå !
 

I går testet jeg UltraPro-en min igjen. Denne gangen på grønsaker og laks. Resultatet ble vellykket denne gangen også, hurra!



Kutt opp (store biter)
Ferske grønnsaker;
Brokkoli
Blomkål
Søtpotet
Rødløk
Hvitløksbåter
2 egg
Brekkbønner
Selleri
og LAKS

Hell over;
Olivenolje
Salty soyasaus
Sitron
Balsamicoeddik
Piri piri
Noen biter feta-ost, naturell


Jeg forhåndsvarmet ovnen til ca 200 grader og puttet ultraPro på nederste hylle, på rist. Sjekket innimellom, men ca 50-60 min? (godt mulig jeg lyver!)






Godt for store og små mager!



Restene gikk med til Barnehagelunch i dag!








Middagsrester
Appelsinbiter
Egg (erøre)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et smil eller to <3